piątek, 11 listopada 2016

Welcome back, Wiki + 3 lata 🎂


Po długiej nieobecności- WRACAM i przepraszam.
Niestety, odkąd zaczęłam liceum prawie nie mam czasu dla siebie, więc i blog na chwilę trafił na bok. Teraz mam trochę wolnego i chcę coś dla Was napisać.
W dzisiejszym poście o tym, co się u mnie ciekawego dzieje oraz o trzech latach spędzonych tutaj.
Zapraszam! 

No to tak. Od września jestem w nowej szkole, uczę się w liceum, do którego chciałam się dostać. Jak na razie jestem mega zadowolona  < no, z małymi wyjątkami  > Mam świetną klasę, poznałam mnóstwo osób, z którymi dobrze się dogaduję i przede wszystkim ich lubię. Po świetnych  trzech latach w gimnazjum i równie wspaniałych poznanych tam ludziach, naprawdę bałam się, że w liceum będzie to samo, ale jest zupełnie inaczej. Oby tak dalej ;)

Na początku października pojechaliśmy razem do Warszawy. Byłam w stolicy drugi raz, ale szczerze to czuję, że znam ją wcale nie gorzej niż swoje miasto. Wycieczka zdecydowanie należy do tych udanych i na pewno nie zapomnę, jak goniliśmy po Tarasach, bo zostało nam 15 minut czasu wolnego, a musieliśmy jeszcze znaleźć autobus :D






Co jeszcze nowego u mnie? Chyba się zmieniłam, na lepsze oczywiście. Mam takie wrażenie, że czasem poznajemy ludzi, bądź dzieją się rzeczy, które znacząco na nas wpływają. Właśnie tego doświadczam w swoim życiu. Myślę, że zaczynam dostrzegać rzeczy, które kiedyś wydawały mi się zbędne, że jestem dużo lepszą osobą, która wie, czego chce. Nie wspominając o tym, że stałam się dużo pewniejsza siebie i bardziej otwarta, a to ogromny plus. Cieszę się, że wreszcie mogę powiedzieć, że wszystko dobrze się układa i że jestem szczęśliwa. <jakkolwiek tandetnie by to nie brzmiało>


Wciąż robię zdjęcia, lepsze niż kiedyś, wciąż bawię się muzyką, również lepiej niż dawniej, ale robię też dużo innych nowych rzeczy. Zapisałam się na kółko teatralne i ciekawi mnie, co  z tego będzie, ale zapowiada się dobrze.

















A poza tym nic nowego. Codziennie rano siedzę na przestanku. Mijają mnie ci sami ludzie, w autobusie tak samo. Wracam ze szkoły - również już znajome twarze. Taka rutyna. Dlatego sama muszę dodać jej kolorów, żebym nie zaczęła umierać z nudy < zwłaszcza, że wszystkie moje ulubione seriale się skończyły i zaczynam żyć własnym życiem >. 





Tak, tak, to już dzisiaj. Sama nie wiem, kiedy to zleciało, bo przecież dopiero był 2013, gdy dodawałam pierwsze wpisy i bawiłam się designem, który w ogóle nie przypominał obecnego. Tamtejsze notki też były inne od tych, jakie dodaję teraz. Właściwie, coś się zmieniło pod koniec 2014. Wygląd, treść, zdjęcia i już trochę ja. Ale wszystko chyba na wielki plus <gdzie moja skromność?!> Cieszę się, że mogę tu pisać i mimo, że ostatnio naprawdę brakuje mi czasu to nie zapominam i myślę, nad tym, co zrobić. Nie będę rozpisywać się o etapach, w jakich powstawał blog, bo robiłam to rok temu, więc po prostu chciałabym podziękować za te 3 wspaniałe lata i oby tak dalej! ♥




Tyle na dzisiaj. Obiecuję, że postaram się częściej pisać. Naprawdę!

27 komentarzy:

  1. Gratuluję trzech lat w blogosferze! :) U mnie wielkimi krokami zbliżają się dwa latka :)
    Mam nadzieję, że pojawi się więcej wpisów - na temat liceum, jak się przystosować itp. Byłabym zainteresowana, bo za kilka miesięcy i mnie to czeka :O
    https://pannakuchcewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje trzech lat ! Świetne zdjęcia i pozdrawiam :)
    http://okay-ihaveabook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Ci magicznych 3 lat! Życzę dalszych sukcesów! :)

    Szczerze mówiąc ja też zmieniłam z tym rokiem szkołę. Z gimnazjum wyszłąm do technikum i w porównaniu do ciebie - szczęsliwa nie jestem! :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje ze to już 3 lata 💋 życzę kolejnych trzech wspaniałych lat na blogu 👌
    Ogólnie to ja dopiero wybieram szkole i chyba wybiorę liceum bo do technikum mnie nie ciągnie 😂📚

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w nowej szkole! Ja pamiętam jak szłam do nowej szkoły, wybrałam technikum i w sumie po jak na razie 3 latach mogę stwierdzić , że był to dobry wybór jak najbardziej! :D łooo, gratuluję 3 lat kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję trzech lat życzę dalszych sukcesów ♡
    Cudowny wpis jak i zdjęcia
    Pozdrawiam
    http://it-was-coolfern.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje trzech lat!♥ Też jestem w liceum i pomimo, że jest trudno to również jestem zadowolona :D Powodzenia kochana, obyśmy zdały super maturę♥

    Buziaki xx♥ ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje trzech lat:)
    Też jestem w liceum na kierunku matematyczno-informatycznym :/
    ale, daje rade:)


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Z całego serca gratuluję Ci już 3 lat blogowania i życzę jak najdłużej! :) Piękne zdjęcia, uwielbiam takie fotografie, nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję trzeciej rocznicy blogowania i życzę powodzenia w nowej szkole!

    Obserwuję :)
    annemcosplay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia! No i oczywiście gratuluję tylu lat w blogosferze!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wytrwałosci!
    Zgodzę się - zdjęcia są świetne, a to czarno biale ze szklarni (?) po prostu genialne! Szkoda tylko że takie małe! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję 3 lat!Czekam na kolejne posty, szkoda, że ich tak mało;/
    Zdjęcia niesamowite:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ogólnie to 3 lata, gratuluję! mi pod koniec maja minął rok! :) niesamowite uczucie!
    Jestem pod wielkim wrażeniem twoich zdjęć. Dawno nie widziałam tak dobrych prac.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję :)
    Byłam w Warszawie ok 3 razów i uwielbiam naszą stolicę!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję trzech lat! Robisz piękne zdjęcia, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne zdjęcia, ciekawe :D
    Gratuluję trzech lat i czekam na więcej :D
    Zapraszam na mojego bloga thediize.blogspot.com (jeśli dodasz komentarz to będę wpadać częściej do Ciebie, bo tak mi łatwiej) :D

    OdpowiedzUsuń
  18. 3 lata to na prawdę sporo czasu życzę abyś była z nami jak najdłużej :D

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejkuuu 3 lata to bardzo dużo, zazdroszczę wytrwałości! Ja teraz jestem na pierwszym roku technikum i też ledwo co starcza mi czasu na napisanie postów.
    Super że zdecydowałas się wrocić :)

    http://voile-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję tych trzech lat. Mam nadzieję, że będziesz się dobrze bawić w liceum :) wiem jak to jest kiedy nauka i szkoła pochłaniają 90 % naszego czasu.
    http://mundo-pandory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie, że zaszły u Ciebie zmiany na lepsze i jesteś szczęśliwa. Gratulacje 3 lat blogowania i życzę kolejnych 3 lub więcej oraz samych pozytywnych wydarzeń. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje i życzę dużo dużo czasu i weny.
    Pozdrawiam,
    Rose💜

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale super zdjęcia. Nie wiem dlaczego ale są pełne pozytywnej energii. A 3 lata to ogrom czasu - gratuluję Ci serdecznie takiej wytrwałości i życzę dalszych sukseców.

    http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Hi, I follow you :) happy days

    http://gozdeninevinden.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  25. Liceum, piękny czas. Sama chodzę drugi rok i szczerze Ci powiem, że jestem zachwycona tym "przeskokiem". Bałam się - to fakt, któremu nie mogę zaprzeczyć, ale nigdy w życiu nie będę żałować tej decyzji. Fajny, luźny post. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

~każdy komentarz jest dla mnie motywujący
~obserwacja za obserwację
~odwiedzę waszego bloga jeśli zostawicie link