niedziela, 24 lipca 2016

Konczysz rozdzial - zaczynasz nastepny

Witam Was w piękny, przepełniony słońcem, ale czasem też i burzami, wakacyjny dzień. Nie wiem jak u Was, ale moje wakacje mijają zbyt szybko. Już prawie miesiąc, a jeszcze kolejny i wrócimy do szkoły.
Na razie jednak trzeba korzystać z nieograniczonej wolności i cieszyć się życiem.
Zupełnie pochłonięta zajęciami, wreszcie znalazłam trochę czasu na napisanie nowej notki. W dzisiejszym poście trochę przemyśleń i nowości w moim życiu.
Zapraszam!




1
Skończyłam gimnazjum i wiecie co? TOTALNIE się cieszę, bo naprawdę czekałam na ten piękny dzień i w końcu nastał. Chcę wam coś opowiedzieć, być może przekazać kilka rad, abyście nie skończyli jak kilkoro znanych mi ludzi.

Mówi się, że gimnazjum niszczy. To prawda. Sądząc po tym, co widziałam każdego dnia w szkole, obserwując ludzi, których znałam już wcześniej, utwierdziłam się w tym przekonaniu.

Jednak ja mam swoje zdanie na ten temat. Trzeba być sobą. Nie wolno poddać się złym wpływom szkoły i społeczeństwa. Nie wolno nam zmieniać się w sposób taki, aby przypodobać się innym. Trzeba zachować swoją godność.
23 czerwca zakończyłam etap nauki w gimnazjum. Może nie były to najgorsze trzy lata mojego życia, ale zdarzyło się naprawdę dużo. Przekonałam się, na kogo naprawdę mogę liczyć. Poznałam też nowych ludzi, którzy teraz są moimi przyjaciółmi.
Co do szkoły i nauki, to każdego dnia dawałam z siebie wszystko, ale czasem i ja miałam swoje gorsze dni. Jak każdy z resztą. Mimo wszystko, spełniłam siebie i ukończyłam szkołę ze wspaniałym wynikiem.
Trochę się zmieniłam. Chociaż w sumie, to nawet bardzo. Cały mój światopogląd, upodobania, nowe hobby, ukształtowało mnie na tą osobę, jaką jestem teraz. A wydaje mi się, i mam nadzieję, że się nie mylę, że zmieniłam się na lepsze. Oczywiście, nie ma ludzi idealnych, ja też taka nie jestem. Każdy popełnia błędy, ale sztuką jest je wybaczać, a nie wypominać je innym. Sama uczę się na własnych porażkach i dużo mi to daje. Niemal uodparnia na kolejne.
Coś na koniec mojego jakże głębokiego rozważania? Nie zmieniajcie się pod wpływem innych zwłaszcza jeżeli ten "ktoś" nie jest dobrym obiektem do naśladowania. Bądźcie sobą, róbcie to, co was uszczęśliwia, spełniajcie siebie i nie bójcie się zmian. Sprawcie, aby były pozytywne.
Tydzień temu dowiedziałam się, że dostałam się do szkoły i klasy, o której marzyłam. Bardzo się cieszę i jestem pozytywnie nastawiona. Liczę na to, że wreszcie poznam ludzi, z którymi chętni będę spędzać czas i dobrze bawić.

2
Jako osoba ambitna, czasami leniwa, ale to tak między nami, lubię podejmować nowe wyzwania. Często uczę się czegoś nowego i mimo, że ktoś może we mnie nie wierzyć, ja i tak wiem swoje i walczę o to, co kocham.
Jednak - żeby coś pokochać, trzeba to poznać i przekonać się do tego. Tak się też ze mną ostatnio dzieje. Przerosła mnie fascynacja i postanowiłam spróbować jazdy na wrotkach. Zamówiłam swoje cudeńka i kilka dni później były już w moich rękach. Są dokładnie takie, jakie sobie wymarzyłam.
Oczywiście, udałam się na "jazdę próbną" i zabrałam ze sobą siostrzenicę, więc fajnie spędziłyśmy czas.
Nie szło mi najgorzej, jak na pierwszy raz. Utrzymałam równowagę!!! Ogólnie to dobrze mi się jeździło, a z każdym kolejnym wyjściem będzie szło mi jeszcze lepiej. Mam już w głowie wizualizacje mojej jazdy za jakiś czas i wierzę, że uda mi się dojść do perfekcji.
 Poniżej dzielę się kilkoma zdjęciami, które przygotowałam specjalnie dla Was.









3
W kwestii wakacji powiem tyle, że staram się je wykorzystać w 100%. Mam swoją "listę rzeczy do zrobienia" i powoli odhaczam kolejne zadania. Spotykam się z przyjaciółmi, gram na gitarze, komponuję, jeżdżę na wrotkach, rowerze, odpoczywam.
W sierpniu wyjeżdżam nad morze i już nie mogę się doczekać. Mam nadzieję, że pogoda będzie taka, jaka być powinna i wrócę zadowolona z kolejnym tysiącem zdjęć ^^


To tyle na dziś. Lecę ćwiczyć i widzimy się w następnej notce.
Udanych wakacji!


18 komentarzy:

  1. Również staram wykorzystać wakacje w 100%, ciekawy pomysł na post :)
    http://princessesx.blogspot.com/2016/07/top-5-wakacyjnych-napoi.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post, pochłonęłam go jednym tchem ;) Udanych wakacji!
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  3. Korzystaj :D bo po liceum czy technikum to wakcaji nie będzie tylko Praca ;)
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O dawno na rolkach nie jeździłam <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. PIĘKNE ZDJĘCIA :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    DREAMSSTATION- KLIK


    MOGĘ PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJĘ :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. oj, gimnazjum też nie wspominam najlepiej.. powodzenia na dalszym etapie edukacji! :)
    Śliczne rolki!

    Obserwuję :)


    Zapraszam na mój blog - famuart
    Dopiero zaczynam, mam nadzieję, że wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem dopiero w pierwszej gimnazjum, a właściwie w drugiej i faktycznie łatwo zauważyć zmianę w niektórych osobach. Wszyscy nagle stali się fałszywi. zaczęło ich obchodzić zdanie innych na tyle, że nie są już sobą... ale mam nadzieję, że lata gimnazjum będą dla mnie najlepszymi.
    Powodzenia w jeździe. To super zabawa.
    Obserwuję.

    http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w tym rolkach ! Chętnie bym pośmigała ! Super :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. koniec gimnazjum- cudowny okres przed tobą. poszłam do szkoły do obcego miasta, gdzie praktycznie nikt mnie nie znał. zaczęłam od zera. mnóstwo nauki, ale to i tak najlepszy okres. idę do 3 kl. technikum, teraz pisałam egzamin, skończyłam rok z wyróżnieniem- zmieniłam się, wydoroślałam i zaczęłam się uczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nominowałam cię do LBA, zapraszam:
    http://wieczniepoczatkujaca.blogspot.com/2016/07/liebster-blog-award-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też właśnie skończyłam gimnazjum, w czwartek mam egzamin wstępny do liceum dwujęzycznego ♡

    Merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też skończyłam gimnazjum i też dostałam się do wymarzonej szkoły i klasy, więc nie mogę się doczekać tego jak będzie i kiedy już będę mogła zacząć uczyć się hiszpańskiego :) Też myślę, że gimnazjum zmienia ludzi i w większość są to zmiany na gorsze (przynajmniej ja to zauważyłam u siebie w szkole), ale mi akurat udało zmienić się na lepszą, bardziej pewną siebie i rozmowną osobę, więc się cieszę i myślę, że liceum też nas zmieni i pewnie nawet bardziej niż gimnazjum. W końcu po trzech latach będziemy już dorośli.
    Super ładne te wrotki. Powodzenia w doskonaleniu jazdy. Ja kiedyś jeździłam na rolkach :) Też staram się wykorzystać te wakacje, więc też m.in. szkolę grę na gitarze :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja gimnazjum wspominam świetnie, ponieważ było w mojej miejscowości razem z podstawówką. ludzie się znali, nauczyciele także. Było cudownie! Wielki sentyment. Szkoła średnia to była dla mnie okropna przygoda. O ile klasę miałam świetną tak sama szkoła zabijała ambicję, nauczyciele nie wspierali uczniów, a podobno najlepsza w mieście ;)...

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Oo zawsze chciałam mieć wrotki! Super zdjęcia :)

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  15. Też robiłam takie podsumowanie gimnazjum. Powodzenia w nowej szkole :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mogę się zgodzić, że gimnajuzm niszczy, bo w moim przypadku tak nie było. Nie wiem czy to dlatego, że skończyłam je prawie trzy lata temu i wtedy były jeszcze inne czasu czy może dlatego, że nie uległam wpływom społeczeństwa. Ja trzy lata wspominam bardzo fajnie, bo w gimnazjum poznałam ciekawych znajomych, swoją pierwszą prawdziwą miłość i zyskałam wiele doświadczenia :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nienawidziłam gimnazjum, teraz już jest ok :)

    Zapraszam do mnie :)
    http://by-vanys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. żałuję, że ja nie przygotowałam sobie takiej listy na wakacje!:c

    OdpowiedzUsuń

~każdy komentarz jest dla mnie motywujący
~obserwacja za obserwację
~odwiedzę waszego bloga jeśli zostawicie link