poniedziałek, 11 stycznia 2016

Nowy poczatek, nowe wyzwania

¡Hola!
Witam Was w nowej notce. Miałam dodać ją wcześniej, ale niestety brak czasu dał się we znaki.
Zaczęliśmy nowy rok. Przed nami 12 miesięcy ciężkiej pracy, która zaowocuje samymi pozytywnymi rezultatami. Przynajmniej mam taką nadzieję.
Dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć o moich wspomnieniach z ubiegłego roku i o planach na obecny.





2015

Postaram się pisać krótko, bo mam duużo do powiedzenia :)
Rok 2015 był najpiękniejszym w moim życiu. Jeszcze w styczniu nie myślałam, że taki będzie, ale z biegiem czasu wszystko zaczęło się układać.
Co się stało? Poznałam swoich prawdziwych idoli. Niewiarygodne, że przedtem po prostu ich '' nie trawiłam" , a teraz są bardzo ważni w moim życiu. Udało mi się ich nawet poznać i zobaczyć na żywo.

Znajomości. Dowiedziałam się, kto jest moim prawdziwym przyjacielem, a kto nie. Zbliżyłam się do ludzi, na których mi zależy, a oddaliłam od tych, którzy okazali się fałszywi i mnie zawiedli. Podsumowując, nic nie straciłam. Moje życie stało się wręcz lepsze.

Spędziłam również niezapomniane chwile na wakacjach. Zwiedziłam kolejne zakątki Polski, poznałam nowych ludzi, zrobiłam mnóstwo zdjęć, które naprawdę mi się podobają.

Ubiegły rok był dla mnie rokiem zmian. Zaszły one zarówno wewnętrznie, jak i zewnętrznie. Każdego dnia starałam się być lepszym człowiekiem. Nadal to robię. Zmieniłam również nastawienie do ludzi, otoczenia, świata. Inaczej patrzę na wszystko i ''rozumiem'' więcej rzeczy.
Zmianom uległy również moje ideały.

Jestem dumna z siebie, bo wiele zrobiłam w minionym roku. Osiągnęłam wymarzone  cele i dalej je sobie stawiam. Myślę, że dałam z siebie wszystko.



Nowy rok.

Osobiście muszę przyznać, że zaczęłam go z ogromem pozytywnej energii i czułam, że mogę wszystko.
Mamy przed sobą czystą kartę, którą możemy, a nawet musimy od nowa zapełnić.
12 miesięcy. Wszystko może się zdarzyć. Nowe znajomości, miłości, złamane serca, doświadczenia. Niektórzy z Was, tak, jak ja, pewnie w tym roku pójdą do nowej szkoły. Wówczas zaczniemy kolejny '' nowy rozdział " naszego życia. Nie wiem jak Wy, ale ja nie mogę się doczekać. Mam nadzieję, że to będzie pozytywne przeżycie.

Nowy rok jest również czasem postanowień. Myślę, że każdy z nas jakieś ma. Ja, przykładowo, postanowiłam, że coś w sobie zmienię, pojadę za granicę i zrobię wszystko, by znowu spotkać idoli. Oczywiście, moja lista jest dużo dłuższa. Mam nadzieję, że za rok z dumą stwierdzę, że udało mi się wszystko spełnić.
Dobrym pomysłem jest również stworzenie osobnego planu " rzeczy do kupienia w 2016 " . Ja też taki posiadam i muszę stwierdzić, że jest równie dobrą inicjatywą, jak lista nr 1. 

Ciekawą ideą może okazać się stworzenia pamiętnika. Ja zakładam już trzeci. Nie kupuję jednak gotowego, tylko sama taki robię. Biorąc go do ręki mam większą chęć do pisania.
Wracając do tematu, pamiętnik jest dość podręczną rzeczą. Możemy go wszędzie ze sobą zabrać i opisywać dni bieżącego roku, ważne wydarzenia. Gdy już go zapełnimy, możemy zacząć następny. Ja w ubiegłym roku spisałam całe dwa.
Fajnie  jest czasem otworzyć stare zapiski i powspominać niektóre dni, bądź wydarzenia.

2016 jest rokiem przestępnym. Wiecie co to znaczy? Mamy jeden dzień więcej na spełnianie marzeń! Nie pozwólcie, aby te 24 godziny zwyczajnie przeszły koło Was. Zróbcie wtedy coś ciekawego, szalonego, czego w inny, zupełnie normalny dzień nie zrobilibyście. 

Postarajcie się, aby ten rok był cały Wasz. Nie pozwólcie sobie zmarnować ani jednego dnia. Róbcie wszystko tak, abyście za 366 dni miło to wspominali. 


Życzę Wam powodzenia w nowym roku. Spełniajcie marzenia, osiągajcie wymarzone cele. Pamiętajcie, że zmiany nie są złe, a kto nie ryzykuje, ten nie pije szampana :)

14 komentarzy:

  1. super blog ;)
    świetne zdjecia i wpisy ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. mega zdjecia
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie podsumowania są bardzo fajną sprawą;> Co do postanowień to osobiście nie mam żadnych ;> choć tak samo jak w każdej innej porze roku mam kilka planów które chciałabym zrealizować ;)
    Zapraszam
    http://cytrynkacowartoobejrzec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo przyjemnie się czyta, pozdrawiam i powodzenia :)



    ♡ zapraszam do mnie, zupełnie coś innego- sayyestothedressss.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Życze, aby 2016 był wspaniałym rokiem dla Ciebie :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW ! Masz przepiękny blog ! Od razu przyciąga uwagę. U mnie z postanowieniami kiepsko... Wpadniesz czasem ? Szukam jakichkolwiek subujących...

    http://maybeanet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny blog ;)
    Obserwuję
    http://fourperson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie ubiegły rok był baardzo udany! Wszystkiego dobrego w nowym ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post, oby ten rok był lepszy od poprzedniego ;) Jeśli jesteś zainteresowana wspólną obserwację daj znać ;)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. życze Ci zeby ten 2016 rok byl lepszy od 2015 i bys spelniala swoje marzenia :) obserwuję i pozdrawiam :*

    http://lovely-july-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Najważniejsze jest właśnie to, by dojrzeć, kto tak naprawdę jest naszym przyjacielem :D
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Najważniejsze, aby wykorzystać ten rok w 100% :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog :)
    Tylko pozazdrościć takiego roku.. ;D haha
    Zapraszam do mnie :) http://story-with-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

~każdy komentarz jest dla mnie motywujący
~obserwacja za obserwację
~odwiedzę waszego bloga jeśli zostawicie link