środa, 11 listopada 2015

DWA LATA ♥

Witam Was wszystkich! 
Dzisiejszy dzień jest dla mnie bardzo szczególny. Wcale nie chodzi o zdobycie niepodległości mimo, że to dla nas, Polaków, jedna z ważniejszych dat.
Właśnie mija dwa lata istnienia mojego bloga.
Chcecie poznać okoliczności powstania i kilka ważniejszych dla mnie wydarzeń?
Zapraszam do rozwinięcia postu!




11 listopad 2013 -  chłodny,  jesienny  wieczór spędzam przed laptopem. Nagle do głowy wpada mi  niesamowity pomysł:  Założę bloga !
W zasadzie, już przedtem prowadziłam jednego z opowiadaniami, ale ten miał być zupełnie inny. Ten miał być bardziej lifestylowy, z nutką mojego życia.

Zabrałam się więc za tworzenie. Musiałam  wymyślić ciekawą nazwę, projekt szablonu, wygląd i wszystkie inne równie ważne szczegóły.
Ponieważ był to pierwszy raz, gdy się tym zajmowałam, miałam małe trudności, ale ostatecznie jakoś sobie poradziłam.

 Done!
Projekt skończony. Teraz trzeba  napisać pierwszą notkę. Postanowiłam trochę się w niej przedstawić i opowiedzieć co nie co o sobie. Muszę Wam przyznać, że czytając premierowy wpis, śmieję się sama z siebie, bo napisałam go w bardzo dziwnym stylu. Właśnie dlatego usunęłam go z bloga, bo zupełnie odbiegał od tego, co czytacie dzisiaj.

Z
czasem pojawiały się kolejne posty. Jeśli miałam coś ciekawego, jakiś pomysł, interesującą historię, od razu chciałam się tym z Wami podzielić. Niestety, nie dodawałam postów zbyt często. Zapewne to też wpłynęło na niewielką popularność bloga. Mimo wszystko, nie odpuszczałam.

Po roku zdecydowałam całkowicie zmienić wygląd. Z czerwono-białej kolorystyki, jaka była na początku, zrobiła się fioletowo-biało-szara. Postanowiłam wziąć się w garść. Grudzień i styczeń były bardzo pracowite. Posty stały się staranniejsze. Zdobyłam pewien warsztat pisarski, co znacznie wpłynęło na ciekawszą treść wpisów. Notki również stały się bogatsze o moje własne zdjęcia. Nawet na profilowe wskoczył osobisty portret, dzięki czemu mogliście lepiej mnie poznać.
Jeszcze jedna rzecz, która bardzo mnie cieszyła to większa liczba osób goszczących  i czytających moje " poematy ".

Z biegiem czasu bardzo zżyłam się z blogiem. Teraz jest ogromną częścią mojego życia. Uwielbiam dzielić się z Wami moimi przeżyciami  i nowościami. Ten moment, gdy siadam przed laptopem, jest jak istna magia - piszę, jakbym była w jakimś transie. Czasami taki „trans” przychodzi w najmniej odpowiednim momencie i zdarza się, że siłą rzeczy trzeba wyciągnąć telefon i zapisać to, co właśnie wpadło mi do głowy.

Pod koniec września czegoś zaczęło mi brakować. Moje ambicje pokazały swoje i zaprojektowałam nowy nagłówek oraz częściowo zmieniłam wygląd. Jak na pierwszy raz tak na poważnie < chociaż powstało aż cztery wstępne bannery > jestem z siebie mega dumna.

Chciałabym też podkreślić, że blog jest dla mnie oderwaniem od rzeczywistości, wielką pasją. Mimo, że w postach na Twitterze, gdy piszę o blogu, zawsze pojawia się słowo "work" , to nie traktuję tego jako pracę. Piszę z przyjemności i chęci dzielenia się z Wami swoim życiem. To właśnie tutaj mogę szczerze wyrażać własne zdanie i mówić o tym, co naprawdę jest dla mnie ważne.
Piszę prosto z serca.









Dziękuję, że zaczynacie razem ze mną trzeci rok. Niech kolejne lata będą bogatsze w bagaż nowych doświadczeń, a blog niech rozwija się w najlepsze :)

Mam nadzieję, że dokładnie za rok, właśnie tutaj będę dzielić się z Wami jakimś spektakularnym osiągnięciem.



Dziękuję i kocham,

23 komentarze:

  1. Gratuluję i życzę kolejnych dłuuugich lat;)
    Pozdrawiam

    www.puszczykowsky.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowite, 2 lata mieć bloga! u mnie za niedługo będzie pół roku, jestem podekscytowana ! ;)
    Gratuluję, życzę dalszych sukcesów związanych z blogowaniem :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuu nieźle, że już tyle prowadzisz tego bloga. Jak ten czas dziwnie leci.
    Mam nadzieję, że nie zostawisz tego bloga, jest naprawdę świetny.
    Życzę Ci kolejnych obserwatorów oraz sukcesów. :)

    http://milordmajkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie, ja w tym roku miałam 3 lata bloga :-) Gratulację i oby jeszcze wiele wiele więcej tych lat było na blogu ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow gratuluję, że tyle wytrwałaś, 2 lata to całkiem sporo :) Mój blog w te mikołajki będzie obchodził dopiero pierwszą rocznicę :)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i kolejnych długich lat Ci życzę! ;)
    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i wytrwałości :)
    Zapraszam do mnie
    http://backtoblack5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję kochana!
    Życzę dalszych sukcesów!
    Czy mogłabyś poklikać w linki u nas?
    Ponieważ staramy się o pierwszą współpracę :)
    Możesz nam pomóc :)
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje :)
    Życzę więcej czytelników i więcej trafnych postów ;)
    Obserwuję! :)

    Pozdrawiam, Ila ;)
    http://ilonakasprzycka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję. Sama przeżyłam ostatnio dwa lata na blogu. To coś wyjątkowego, wytrwałości :)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. blogi ,maja to do cb ze pozwalaja bardziej poznac jego wlasciciela
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluje i zycze zeby tych "rokow" było jeszcze wiecej!/K

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję ci tych 2 lat! Brawo! Musiało być ciężko, ale ty byłaś wytrwała.


    free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia i wytrwałości w dalszym blogowaniu!
    Pozdrawiam, obserwujemy? :)
    http://olga-dz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wytrwałości, ja swoje 2 lata miałam we wrześniu
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wytrwałości w blogowaniu!
    Ja we wrześniu miałam rok bloga :)

    Pozdrawiam
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję 2 lat bloga!
    Oby następne były jeszcze lepsze :)

    Pozdrawiam ;)
    http://onelife-onesize.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję tych 2 lat i życzę kolejnych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeejku gratuluję wytrwałości!:))
    Świetny blog :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję! Życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)
    https://pisany-z-pasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję!
    Jestem pierwszy raz na blogu, ale z tego posta bije taka pozytywna energia, że zostaję na dłużej!
    Życzę sukcesów i jeszcze więcej czytelników! :)
    Sama swojego bloga nie mam nawet rok, ale poza tym bloguję półtora roku.

    koko-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. juz 2 lata ?
    szybko to zleciało
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

~każdy komentarz jest dla mnie motywujący
~obserwacja za obserwację
~odwiedzę waszego bloga jeśli zostawicie link