czwartek, 1 października 2015

B-day Girl !!!

Witajcie kochani!
Dzisiaj jest mój dzień. MAM URODZINY!
Kończę 15 lat i muszę przyznać, że jestem z tego powodu mega szczęśliwa ^_^
Uwielbiam ten dzień! I wcale nie chodzi o prezenty, a o atmosferę.



I'M OLDER THAN YESTERDAY BUT YOUNGER THAN TOMORROW ♥







Jak spędzam ten dzień?

W tym roku pozwoliłam sobie nie iść do szkoły, gdyż nie za dobrze się czułam.

Od rana w moim pokoju czuć było zapach zielonej herbaty z maliną. Odpisywałam właśnie na pierwsze życzenia na FBowym profilu, gdy do pokoju weszły moja siostrzenica, siostra i mama. Złożyły mi życzenia i wręczyły dwie torebki z prezentami. Ich zawartość oczywiście zadowoliła mnie w 100%.

10.55- oficjalnie mam 15 lat!!! 

Po pewnym czasie postanowiłam trochę posprzątać pokój, bo po południu przychodzą dziadkowie.
Ogólnie mówiąc, z godziny na godzinę czułam się coraz lepiej. Ostatecznie nawet udałam się zrobić kilka zdjęć na konkurs.
Gdy wróciłam do domu zaczęłam czytać jedną z książek, które dostałam. Nim się obejrzałam była 14.00.  Życzenia ciągle przybywały i wprawiały mnie w jeszcze lepszy  nastrój.
Nadszedł ten czas "urodzinowej weny" , że nawet zaczęłam pisać nową piosenkę.
Obejrzałam film i powspominałam moje 14 urodziny. Dziesięcioosobową ekipą wybraliśmy się na pizzę, a potem na jakiś festy dziecięcy, ska wyszliśmy z namalowanymi motylkami na policzkach. Tak słodko ^^

Dzisiaj niestety nie ma  przy mnie znajomych, gdyż jestem w domu. Muszę przyznać, że trochę mi ich teraz brakuje, ale, mam nadzieję, jutro już się widzimy.
W kuchni "czołowe" miejsce zajmuje tort, na który nie chcę patrzyć aż do wieczora.
Przez cały dzień odbierałam telefony od bliskich, którzy życzyli mi wszystkiego, co najlepsze.
Wieczorem przyszli dziadkowie. Nie obeszło się bez uścisków. Potem zabrałam się za krojenie tortu i dmuchanie świeczek < nie zapomniałam o życzeniach >. Fajnie było spędzić czas w rodzinnym gronie.

Gdy pożegnałam gości, zabrałam się za sprawdzenie facebooka. Przyjaciele nie zawiedli - dodali moje przepiękne wręcz zdjęcia. Nie jestem zła na nich, bo sama się rewanżuję równie cudnymi fotkami.

Ogólnie mówiąc, to były bardzo udane urodziny. Dostałam świetne prezenty i życzenia.
Na pewno na długo zapadną w moją pamięć.

Poniżej znajdziecie kilka zdjęć.
Do następnego! ♥











17 komentarzy:

  1. Teraz wysyłanie dziwnych zdjęć znajomych w dniu ich urodzin to standard :D Sama otrzymałam filmik z takimi zdjęciami i się popłakałam ;') Najlepszego i dalszych sukcesów w blogowaniu <33

    http://bomytokochamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez na urodziny dostalam sklejke moich glupich zdjec :D
    Wszystkiego najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego kochana :*
    http://mishelle-a.blogspot.com/2015/09/300915-r.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego :) Urodziny to coś pięknego, ale jak się jest tak starym jak ja to nadal się chce pozostawać dzieckiem ^^
    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko, 15 lat...kiedy to było, wieki temu :-PP , wSzystKiegO NajLePszEgO! :-)))

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. słodka pietnastka <3
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. To Ty też wczoraj świętowałaś? Hah, kiedy ja miałam 15 lat, stare dzieje. Nieco spóźnione "wszystkiego najlepszego", zdrowia, szczęścia, miłości, ogromu pieniędzy na realizację marzeń i cierpliwości, będzie Ci potrzebna, przed Tobą w życiu jeszcze niejedno ;)


    http://katdewolf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Spełnienia marzeń i wszystkiego NAJ!<3
    :)

    www.justcleo.pl/2015/09/black-lace-dress-for-date.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego! Super zdjęcia ;)!
    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. hahah tak sie sklada ze ja za 3 dni bede miala 15 :D Świetny post! Bardzo podoba mi się twój blog i postaram się wpadać częściej :) A tymczasem zapraszam róznież do siebie MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego <3<3<3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. 100 lat kochana <3 http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Troszkę spóźnione ale WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny i praktyczny blog! Zapraszam do mnie http://healthyladyblog.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń

~każdy komentarz jest dla mnie motywujący
~obserwacja za obserwację
~odwiedzę waszego bloga jeśli zostawicie link