czwartek, 22 października 2015

Autumn is here

Hej, hej !

Od moich urodziny minęło już ponad dwa tygodnie. Znajoma, pewnego dnia, zapytała mnie, jak to jest mieć piętnaście lat.      
" Wiesz, całkiem inne życie " , odpowiedziałam żartobliwie.

Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam jesień. Szumiące liście, niesamowite kolorki za oknem, deszcz, wieczorne spędzanie czasu z książką w ręku i wieele innych.
Chciałabym wam dzisiaj przedstawić m. in. tajniki moich jesiennych spacerów.
Zapraszam do czytania ☺



Wracamy do tego, co uwielbiam najbardziej - notki bogate w zdjęcia.
Mianowicie, ostatnią niedzielę spędziłam u kuzynek. Z góry założyłam, że zrobię kilka zdjęć, więc zabrałam ze sobą aparat. Na szczęście nie padało i nic nie było w stanie popsuć mi dzisiejszych planów. Jedynie było mi trochę zimno, ale to w końcu jeden z uroków idealnej jesieni.
Wybrałyśmy się na mały spacer oraz do lasu. Dużo rozmawiałyśmy i przez nasze zagadanie omal, co nie zadreptałyśmy grzybów. W zasadzie spotykałyśmy je na każdym kroku ☻
Poszłyśmy trochę dalej i natrafiłyśmy na " polanę " czerwoną od muchomorów. Oczywiście nie oparłam się zrobieniu im zdjęcia, mimo że zachowałam dystans między nimi, a mną.
Powoli wróciłyśmy do domu. Zrobiłam jeszcze kilka zdjęć. Tym razem pozował mi m.in kot mojej kuzynki.
Wszystkie zdjęcia możecie zobaczyć na końcu postu.



Ostatnie dwa tygodnie były bardzo ciężkie. Mam na myśli szkołę. Codziennie miałam jakąś kartkówkę, bądź sprawdzian. Dodając do tego jeszcze mnóstwo zadania domowego i systematyczną naukę, byłam niemal na wykończeniu.
Na dodatek, musiałam opuścić kilka dni w szkole, więc trzeba jeszcze jakoś w miarę nadrobić lekcje.
Na przykład, ostatnio jeden dzień minął mi na rozstrzygnięciu konkursu oraz byliśmy na zawodach z unihokeja. Muszę się Wam pochwalić, że jestem również wicemistrzynią miasta w rzucie oszczepem. #proud
Mimo wszystko, staram się jakoś trzymać.
Ostatnio zdałam sobie sprawę, że to ostatni rok z moją klasą i mimo tego, że czasem było lepiej, czasem gorzej, to będę za nimi tęsknić.


Nie wiem jak Wy, ale ja z niecierpliwością odliczam dni do świąt. Nie mogę się doczekać pieczenia pierniczków, ubierania choinki, Wigilii, spędzania tego magicznego czasu z rodziną oraz wieczornych spacerów podczas, gdy właśnie spadł pierwszy śnieg. Co się z tym wiąże, więcej i więcej zdjęć. Niewiarygodne, że już rodzą mi się w głowie pomysły na ambitne fotografie.


Muszę już kończyć. Mam nadzieję, że podobają się Wam zdjęcia. Do następnego :*























21 komentarzy:

  1. Prześlicznie zdjęcia ciekawy post :)
    Oby tak dalej. Pozdrawiam
    Zaczytana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne zdjęcia :) ze szkola doskonale cie rozumiem ;p Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega zdjęcia!!!
    http://blackqblack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia śliczne! Kocur identyczny, jak mój! haha. gratuluję bycia wicemistrzynia! <3
    zapraszam nothinghappenswith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobrej jakości zdjęcia, i ciekawe kadry :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jesien jest do chrzanu
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację! ,ale oby jesień była piękna i złota :-)) Buziaki!

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wicemistrzyni ! ;) Świetne zdjęcia, a ten kotek jest prześliczny <3!

    poklikałabyś w linki w poście? Byłabym ogromnie wdzięczna.
    http://daruciaa.blogspot.com/2015/10/wishlist-autumn-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia, a tak się zapytam, jaki masz sprzęt? A przy okazji zapraszam też do siebie >MÓJ BLOG - KLIIK<

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny post! :D I do tego ładne, jesienne zdjęcia ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bardzo lubię jesień, Kolorowe liście są po prostu cudowne i magiczne. A już niedługo moja ukochana pora roku- zima :D

    Zapraszam, będzie mi miło, jeśli skomentujesz :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wkurzają mnie już te posty o jesieni. Są wszędzie i to już jest irytujące. Ale mimo wszystko doceniam to, że zrobiłaś swoje zdjęcia, a nie jak większośc z jakiś stronek z inspiracjami. Zdjęcia są naprawdę dobrej jakości, są pomysłowe i przede wszystkim jesienne :)
    /Liseł
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy post! :D
    Zapraszam do mnie :D
    http://landofdreeams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia, przede wszystkim chcę się zgodzić z przed ostatnim komentarzem (od Dumb or Happy) Cała blogosfera jest zaspamiona postami o danej porze roku. Czerwiec- ojejciu, wakacje, huraa! Marzec- ojejciu, wiosna, i tak dalej. Doceniam, że zrobiłaś swoje własne zdjęcia i bardzo mi się podobają, ale to jest już troszeczkę irytujące, jak wchodzę na co drugi blog i widzę te same zdjęcia z tumblera.

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Proszę o pomoc w kliknięciach, z góry dziękuję. :*
    DRESSLINK ♥
    DRESSLINK ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post i zdjęcia również !
    zapraszam do siebie http://olussblog.blogspot.com/
    :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia kochana! <3
    Może wspólna obserwacja?
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tez bardzo lubię jesień! Na zdjęciach widac już ten klimat ;)

    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam jesień,a zdjęcia sa cudowne!

    OdpowiedzUsuń

~każdy komentarz jest dla mnie motywujący
~obserwacja za obserwację
~odwiedzę waszego bloga jeśli zostawicie link