wtorek, 15 września 2015

Jak dobrze spędzić dzień?





Cześć! Co u Was słychać? Jak w szkole? Jakieś pierwsze oceny, nowe znajomości, ciekawe przeżycia?
U mnie nawet dobrze. Jako, że jestem w trzeciej klasie gimnazjum, mam więcej nauki,  a ze szkoły wychodzę dopiero po 15.00.
W ostatni piątek byliśmy na wycieczce w Oświęcimiu. Miejsce zrobiło na mnie niesamowite wrażenie. Przewodniczka doskonale podkreślała słowami drastyczność odbywających się tam przed latami wydarzeń. Największe wrażenie zrobiła na mnie sala,  w której na ścianach odwzorowane były rysunki więzionych dzieci. Najbardziej wzruszające były "laurki".
Myślę, że każdy powinien kiedyś tam pojechać. 

Ok, przechodzę do dzisiejszego tematu. Muszę się Wam przyznać, że ta notka częściowo powstaje na lekcji, bo dostałam niesamowitej weny i natchnienie do napisania czegoś nowego, więc od razu chwyciłam za telefon. Tak między nami to nie bierzcie z tego przykładu! Ja zrobiłam to wyjątkowo dzisiaj.





Co zrobić, aby wieczorem z dumą stwierdzić, że to był udany dzień? 


Wczesne godziny

Fajnie jest mieć dobre samopoczucie od początku dnia. Jeśli musisz wstawać do szkoły, pracy bardzo wcześnie zadbaj o to, aby uśmiech na twarzy towarzyszył Ci od samego rana! Ale jak się za to zabrać?
Mam swój niezawodny sposób. Myślę, że prawie każdy z nas budzony jest za pomocą budzika w telefonie. Zamiast ustawiać jakąś systemową melodię, dodaj swoją ulubioną piosenkę. To niesamowite, że pierwsze, co rano słyszysz, to głos Twojego idola. Mnie od razu wprawia to w anielski nastrój :)

Szkoła 

Dobrze jest mieć ekipę bliskich osób, przyjaciół, z którymi czujesz się swobodnie. Możesz spędzać z nimi czas i świetnie się bawić - nie tylko na przerwach, ale i na lekcjach. Uwaga! Tylko nie przesadźcie, bo wiem, jak to jest z moją klasą. Chcą "zaszaleć" , ale często kończą z niezbyt ciekawym rezultatem.
Pamiętajcie też, aby nie stresować się za bardzo, bo to ewidentnie wpływa na zły humor, a nie dobry.

Czas wolny

Gdy jesteś już w domu, odpocznij. Po godzinach spędzonych w szkole warto trochę  "wyluzować". Oglądnij coś w telewizji, idź na spacer. Potem spokojnie wróć do prac domowych. Gdy już wszystko zrobisz i nauczysz się, a zostanie Ci trochę wolnego czasu, wyjdź gdzieś ze znajomymi. Możecie umówić się do kina, na boisko, albo po prostu zwyczajne na wyjście. Porozmawiacie, pośmiejecie się. Ze znajomymi  zawsze jest wesoło. Jaki z tego wniosek?
Przyjaciele = dobry humor :D

Wieczór 

Widzisz? Co dzisiaj zrobiłaś/łeś? Szkoła, trochę wolnego, zadanie, znajomi. Takim oto sposobem cały wieczór masz dla siebie. Możesz poczytać książkę, pobyć w internecie. Piszesz bloga? Stwórz wieczorem coś nowego. 
Jeśli chodzi o mnie to oglądam jakiś serial, a zaraz po nim ćwiczę. Często też piszę z koleżanką, powtarzam coś na kolejny dzień, albo po prostu tworzę dla Was. 
Spać chodzę dopiero po 23.00, jednak zawsze, mimo częstego mega zmęczenia, z dumą stwierdzam, że prawidłowo wykorzystałam każdą godzinę minionego dnia.
Kolejnego ranka znów budzi mnie moja ulubiona piosenka i staram się w pełni wykorzystać następny dzień.

Mam nadzieję, że podobał się Wam dzisiejszy post. Wy też powinniście cieszyć się każdą chwilą.

Kończę notkę i idę do koleżanki. 
Papapap :*




15 komentarzy:

  1. Niestety mój dzień ciągle składa się z nauki. Może znajdę trochę czasu na bloga a potem ciągle nauka nauka :( Niestety takie ejst liceum! ale bardzo dobry post!
    queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie napisane :-)! ja juz etap nauki mam za soba wiec dnie spedzam w pracy :-P ,a wieczory przy dobrym winie haha, buziaki Kochana

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne porady :D


    Ancient-lullaby-happiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tam spedzam czas na leniuchowaniu jeszcze bo czeka mnie szkoła policealna
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia i porady na pewno się komuś przydadzą!
    http://i-can-fly-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. O fajny post! :D
    Skorzystam z rad :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Może to dziwne ale czasem szkoła to sposób na nudę :D Kiedy byłam długo chora i strasznie nudziło mi się w domu chciałam już iść do szkoły i coś porobić :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny, przydatny post! :)
    Super fotki :D
    http://fridayp.blogspot.com/ <- Enjoy!
    Dobrej nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post! ;3 Super rady. :D
    http://julia-skorupka.blogspot.com/2015/09/black-and-white.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post :) mylifeasmonia.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Perfect! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. oj ja również jestem zdania, że po kilku godzinach spędzonych w szkole trzeba się wyluzować :)
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  13. Perfekcyjnie!

    Zapraszam do mnie: www.lilious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

~każdy komentarz jest dla mnie motywujący
~obserwacja za obserwację
~odwiedzę waszego bloga jeśli zostawicie link