czwartek, 9 lipca 2015

Wakacje ! ♡

Witajcie kochani ,

Jak mijają Wam wakacje? Ja muszę przyznać, że przez cały tydzień nie robiłam nic innego poza sprzątaniem, porządkami, zakupami i wychodzeniem po lody sklepu średnio co godzinę.
Teraz jednak biorę się już do zaplanowanych zadań,  takich jak czytanie książek, które długo już czekają na swoją kolejkę, dalsze komponowanie, ćwiczenia, bieganie i wieele innych.
Nareszcie mogę spać do 10.00 i nie martwić się, że jutro sprawdzian czy coś. W końcu  odpoczywam.

Pod koniec miesiąca wyjeżdżam nad morze. Nie mogę się doczekać. W zasadzie  to tak się cieszę, że już teraz mogłabym iść po  walizki i zacząć się spakować. Potrzebuję dłuższego wyjazdu, gdzieś daleko, aby oddychnąć od codzienności i przy okazji spędzić miło czas.
Już mam nawet kilka planów co do tego wyjazdu, ale na razie jeszcze nic nie mówię. Tajemnica.
Oczywiście aparat zabiorę ze sobą. Tak między nami to kupiłam baardzo pojemna kartę na same wakacje, bo zawsze robię dużo zdjęć, które są później świetna pamiątką.
Najlepsze jest to, ze o tej wycieczce wiemy tylko ja i tata, a reszta rodziny dowie się później. Taka niespodzianka.
A wy gdzie wjeżdżacie? Jakie macie plany na tegoroczne wakacje?


Upały wbrew pozorom wcale mnie nie denerwują, wręcz cieszą. Uwielbiam taką pogodę. Przynajmniej czuć lato w powietrzu :)


Nie wiem, czy Wam opowiadałam, ale pod koniec roku szkolnego pojechaliśmy na wycieczkę do Energylandii. Było świetnie. W życiu adrenalina nie skoczyła mi tak bardzo, jak wtedy. Chociaż muszę przyznać, że to całkiem przyjemne uczucie. Razem z koleżanką korzystałyśmy z tych najbardziej ekstremalnych  atrakcji. Wciąż wspominam jak wisiałam głową w dół...

Cały dzień nic nie jadłam,a jako że jestem łakomczuchem, nadrobiłam wszystko w McDonaldzie, gdy już wracaliśmy.

Ogólnie mówiąc, jeśli jeszcze tam nie byliście,  koniecznie musicie pojechać. Co prawda bilety nie są za tanie, ale przeżycia są warte każdej ceny. Polecam!


Na koniec dołączam  kilka zdjęć, których jeszcze Wam nie pokazywałam i lecę na basen. Papapa, udanych wakacji !!!























11 komentarzy:

  1. Śliczne wakacyjne zdjęcia kochana :)
    life-by-katee.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne miejsca, <a href="www.krystianwojtowicz.pl'>www.krystianwojtowicz.pl, zapraszam do siebie, po zapisie masz ebooka

    OdpowiedzUsuń
  3. ja za niedlugo jade do parku linowego w janowie lubelskim
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. góry z Misiami już za 8 dni <3http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba :)
    świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia! ;3
    Julia-i-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już jestem nad morzem ;) wiem dlaczego sie cieszysz! Polecam to nasze kochane, piękne morze!! ;)
    Może skusisz się na mojego bloga? Mile widziane są szczere komentarze.

    http://klaudyna-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia, ja jeszcze nie mam planów na wakacje, ale w sumie myślałam o tym, żeby się wybrać do Energylandii więc może akurat pojadę :)

    http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia masz talent :)
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niestety nigdzie nie wyjeżdżam, ale fajnie, że Ty gdzieś jedziesz ! C: Śliczne zdjęcia x

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja całymi dniami siedzę w domu i jeszcze nie wiem czy gdzieś wyjadę...jedyne co to może w góry :P
    Świetne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie :)

    Mój blog~KLIK ^^

    OdpowiedzUsuń

~każdy komentarz jest dla mnie motywujący
~obserwacja za obserwację
~odwiedzę waszego bloga jeśli zostawicie link