sobota, 9 maja 2015

Muzyka, DIY i coś jeszcze... ♥

Po długiej przerwie wracam z podwojoną mocą! Potrzebowałam trochę odpoczynku i poświęcenia czasu innym równie ważnym zajęciom.

Dużo się zmieniło w ostatnim czasie.
Swoje nieliczne wolne godziny spędzałam w kuchni. Oczywiście, w ciągu 60 minut nie powstały dania godne podania w restauracji Magdy Gessler, ale małe "co nie co" zawsze się przyda.

W wiosenne wieczory, czasami chłodne, czasami ciepłe, gdy siedzimy przed naszymi telewizorami, mamy ochotę się czymś rozgrzać. Ja stawiam na klasykę - gorąca czekolada z bitą śmietaną. 
Chociaż ostatnio delektowałam się również czekoladowym cappuccino.



DIY

Coś słodkiego wcale nie musi smakować czekoladą. Może być zarówno dobre, jak i zdrowe. A mianowicie, pewnego popołudnia wyskoczyłam do marketu na zakupy  i moją uwagę przykuły truskawki. Kupiłam je, a do tego jogurt i musli. Będąc już w domu przygotowałam mus truskawkowy <zmiksowane truskawki  z dodatkiem cukru-ilość według waszej woli>. Do wysokiej szklanki wsypałam trochę musli, dolałam jogurt, kawałki banana i mus. Całość smakowała nieziemsko! 





Pogoda nareszcie dopisuje i w powietrzu czuć wiosnę. Ciepłe powiewy wiatru oraz promienie słońca, rozświetlające mój pokój od rana, zachęcają do wyjścia na dwór. Tak więc - nie rozstaję się z rowerem, rolkami, a czasami, gdy mam czas, biegam. Coraz częściej pojawiam się na siłowni i zaczynam widzieć pierwsze rezultaty swojej ciężkiej pracy. 

Wszystko wokół zaczyna kwitnąć. Zielenią się krzewy, pojawiają się pierwsze liście.
Oczywiście nie mogę przegapić takiej okazji, więc od razu chwytam za aparat i idę robić zdjęcia, którymi podzielę się z wami na końcu dzisiejszej notki.

Moja " artystyczna cząstka" dała o sobie znać. W ciągu ostatnich tygodni napisałam trzy piosenki, do których również skomponowałam melodię oraz stworzyłam projekty na kolejne utwory. 
Lubię mieć czasami takie nagłe ataki weny. Zazwyczaj właśnie wtedy słowa same łączą mi się z melodią, bądź na odwrót.



Jedną ze swoich twórczości wybrałam na tegoroczny przegląd. Zaprezentowałam ją przed nauczycielką oraz klasą. Wszystkim się mega spodobała i w ogóle byli pod wrażeniem. Teraz pozostało mi już tylko udoskonalać to, co stworzyłam, by powtórzyć sukces z ubiegłego roku.

To tyle na dzisiaj. Na koniec polecam Wam piękną piosenkę.  KLIK  














13 komentarzy:

  1. Mmm , pyszności ! :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post :DD

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są boskie ! Post genialnie napisany
    Obserwuję
    http://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadza sie, pogoda nareszcie dopisuje! :-) ja ostatnio jadłam świeże truskawki z śmietaną i cukrem, haha uwielbiam :-))
    Moze wspólna obs? zacznij i daj znac:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia i fajny pomysł na dobry deser lub śniadanie.

    teenageladym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm ale narobiłaś mi chęci na truskawki ♥
    Śliczne zdjęcia ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pyszne to DIY :D

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki chociaż do kilku rzeczy z KAŻDEGO SKLEPU w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  8. Ja najbardziej odczuwam swoją artystyczną część siebie dopiero przy pisaniu kolejnego rozdziału mojego opowiadania. Wtedy staram się wykorzystać to zanim plany rozpłyną się niczym kakao w mleku :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post
    would you like to follow each other? I'll follow back after it.

    Www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne zdjęcia! *_*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovely post!
    I'm following you on GFC,what do you think of following me back? :)

    mystylishcorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super klimacik na zdjęciach :) A jedzenie... aż mi się zachciało lecieć do kuchni!

    sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny post, ciekawie piszesz, więc będę zaglądać tutaj częściej! ♥

    Proszę o kliknięcia w link od sweterka z TEGO postu, odwdzięczę się obserwacją!

    OdpowiedzUsuń

~każdy komentarz jest dla mnie motywujący
~obserwacja za obserwację
~odwiedzę waszego bloga jeśli zostawicie link