niedziela, 24 maja 2015

Hello spring!

Łapiąc ostatnie słoneczne dni udało mi się zrobić kilka zdjęć. Wybrałam się do kuzynek i poszłyśmy szukać inspiracji. Dawno u nich nie byłam, więc miałyśmy świetną okazję do spędzenia trochę czasu razem. Muszę przyznać, że przez ten czas zrobiłam kolejne zdjęcia z których jestem dumna. 
Teraz pogoda znowu się zepsuła, a to znacznie wpłynęło na moja majowe plany. Szkoda. 

Z niecierpliwością odliczam dni do wakacji. Już nie mam siły wstawać codziennie rano ok. 6.00, by być o 7.00 bądź 8.00 w szkole. Ten rok był ( i jest! ) wyczerpujący. Dużo nauki. Za dużo! Mimo wszystko i tak cieszę się godzinami spędzonymi w szkole ze swoimi znajomymi. Czasami jest naprawdę wesoło.
A wracając do wakacji, to muszę się Wam pochwalić, że mam już kilka planów, ale opowiem o nich kiedy indziej. 


Do przeglądu talentów pozostało niewiele dni. Codziennie ćwiczę dając z siebie wszystko. Od poniedziałku zaczynam bardziej szczegółowe próby, ponieważ wszystko musi być dopięte na ostatni guzik. Jestem zadowolona ze swojej piosenki. Cieszę się, że to właśnie ją wybrałam, a opowiada o szczerych uczuciach. Jest dla mnie bardzo ważna.  

Po ostatniej Eurowizji na mojej playliście pojawiło się duużo nowych piosenek. Myślę, że do finału naprawdę przeszli najlepsi. Osobiście wolałabym, a by to Włochy wygrały, a nie Szwecja. Poniżej podam Wam kilka tytułów, które szczególnie mnie ujęły:








Ostatnio wpadłam na dość szalony, aczkolwiek ciekawy pomysł. CHYBA chcę założyć vloga. W zasadzie to mam już kilka pomysłów na filmiki, ale wszystko w swoim czasie. Najpierw muszę sobie jeszcze dokładnie to przemyśleć i kto wie, co z tego wyjdzie :)

To tyle na dzisiaj. Papap :*




























14 komentarzy:

  1. Oj, ja też wyczekuje wakacji a tu sesja ;/ coś strasznego ;p Wolałam LO ;>

    Zapraszam do mnie
    http://cytrynkacowartoobejrzec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Z niecierpliwością czekam na wakacje *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też Wiktoria!
    Ah wakacje są tak daleko nasss..

    http://luna-paradise.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia:* też mam tą książkę:*
    co powiesz na wspólną obserwację? :)
    BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Też z niecierpliwością czekam na wakacje :D

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy post :) Prześliczne zdjęcia <3
    Jestem tutaj pierwszy raz i na pewno pozostanę na dłużej. :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. lubie osoby ktore potrafia dostrzegac male rzeczy ;) www.krystianwojtowicz.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczne zdjęcia :) Bardzo fajny pomysł z tym vlogiem i oczywiście, życzę powodzenia i dużo słuchaczy :) Pozdrawiam, http://skarbusiowa-garderoba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajny wianek :D

    Obserwuję, http://zollysx.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój blog został nominowany do LBA! Sprawdź koniecznie http://nothinghappenswith.blogspot.com/2015/06/lba.html :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lodovica love <3
    http://happinessismytarget.blogspot.com/
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też już nie mogę się doczekać wakacji! Jeszcze tylko 23 dni :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze trochę i upragniony wypoczynek :D
    Zajrzysz?
    Gabrielle-Klik!

    OdpowiedzUsuń

~każdy komentarz jest dla mnie motywujący
~obserwacja za obserwację
~odwiedzę waszego bloga jeśli zostawicie link