środa, 4 lutego 2015

Free ^-^



HEJ, HEJ!

Od razu chciałabym przeprosić za błędy, ale fatalnie pisze się notkę na telefonie.


MOŻNA JUŻ GŁOSOWAĆ NA BLOG ROKU, WIĘC JEŚLI JESTEŚCIE ZAINTERESOWANI ODDANIEM GŁOSU NA MOJEGO BLOGA SZCZEGÓŁY W LINKU PONIŻEJ!
http://www.blogroku.pl/2014/kategorie/-b-my-b-b-world-b-b-in-b-b-small-b-b-box-b-,b9h,blog.html



Tak,mam ferie. Dzięki Bogu! W końcu mogę odpocząć od tego nawału nauki i obowiązków. Nareszcie mam czas na swoje rzeczywiste zajęcia, ale do tego przejdę dopiero za chwilę.
Ostatnie tygodnie obfitowały w kartkówki, sprawdziany i różne ciekawe wydarzenia.
Na przykład poszliśmy na zawody z piłki ręcznej. Miałam stać na lewym skrzydle, a ostatecznie skończyłam w bramce (y) Nie będę się rozpisywać na temat sprawdzianów itp., ale powiem tylko, że ten najcięższy władowali nam w sam piątek przed feriami.
Odbyła się także wywiadówka. Moja mama dość długo nie wracała, ale z przyczyn pozytywnych na szczęście :)

Piątek (tydzień temu) spędziłam z koleżankami. Siedziałyśmy u mnie i chyba przegrzebałyśmy cale internety. Bez jedzenia się nie obeszło, wiec tym razem gośćmi  specjalnymi były...  ....TOSTY!
Przez resztę weekendu konałam z bólu. (ząb ;o ) Jednak dziękuję za wynalezienie tabletek przeciw bólowych, dzięki którym jakoś przeżyłam.
Mój laptop wrócił do normalności, tzn. Windows 8.1 znowu u siebie. Pewnego dnia, w ubiegłym roku, pewni "specjaliści" stwierdzili, że mój laptop za wolno działa  i chcieli go sformatować. Ostatecznie skończyłam na Windows 7 xD
Po feriach z wolontariatu szkolnego idziemy odwiedzić podopiecznych domu dziecka. W sumie to bardzo chcę tam iść.
Od zeszłego tygodnia zaczęliśmy chodzić na siłownię. Muszę przyznać, że bardzo polubiłam to miejsce i coraz częściej będę się tam pojawiać.
            
FERIE
W piątek zrobiliśmy naszej nauczycielce z wfu numer doskonały. Jako że dwie ostatnie lekcje <w piątki> to wf ustaliłyśmy z dziewczynami, że najzwyczajniej się z niego ulotnimy. Na nieszczęście nasza nauczycielka miała dyżur w szatni i nie było jak wyjść. Tak więc na pierwszą lekcję poszliśmy i zaraz po niej zabraliśmy wszystkie swoje rzeczy i poszliśmy do domu. Przynajmniej ferie zaczęliśmy wcześniej
.
W sobotę wybrałam z koleżanką się do drugiej koleżanki, ale wcześniej poszłyśmy na małą sesję, bo napadało tyyyle śniegu, że aż musiałam wyjść strzelić kilka fotek. Później, już u koleżanki, oglądnęłyśmy coś w TV, a później, według naszego planu,  musiałyśmy się przygotować do konkursu na feriach, na którym trzeba zrobić komuś szalony makijaż. Tak więc 3 godziny kombinowałyśmy i stworzyłyśmy coś niezwykłego. Dałabym wam zdjęcie, ale koleżanka się nie zgodziła. A szkoda.
Resztę wieczoru spędziłam grać w jakąś grę.

W niedzielę wybrałam się do pobliskiego lasku, by zrobić kilka zdjęć. Następnie skoczyłam do McDonalda. Później kibicowałam Polakom w Katarze. Do końca trzymałam kciuki i udało się. MAMY BRĄZ!!! ♥ Potem oglądałam jeszcze skoki, a wieczorem musiałam oglądać z siostrzenicą Violettę. Wbrew pozorom nawet nie jest to takie złe. Niektóre piosenki są dość fajne.

Poniedziałek- z samego rana wybrałam się na zakupy. Resztę dnia spędziłam w domu pisząc piosenkę, komponując, czytając książkę,a wieczorem już tylko pisałam. A co? Swoje obydwie książki. Uwielbiam pisać  wiec jak zacznę to trudno żebym skończyła. Przy okazji piłam najlepszą herbatę, jaką kiedykolwiek spróbowałam. Potem przez pół nocy pisałam z koleżanką na FB.

We wtorek po raz kolejny wybrałam się na lodowisko. To była jakaś porażka!!! Ponad 300 ludzi i łyżwy, które dostałam były katastrofą. Postanowiłam, że muszę zainwestować we własne i zamówiłam takie ładne na allegro. Ku mojemu zdziwieniu czekałam niecały dzień i łyżwy miałam już rano w domu. :)
Dzisiaj odwiedziła mnie koleżanka i zrobiłyśmy snack wrapy <3  Później oglądnęłyśmy
W pierścieniu ognia.
 Jutro znowu idę na lodowisko. Będę miała okazję przetestować nowe łyżwy heh
W sobotę wyjeżdżam na 3 dni do Zakopanego na narty. Nie mogę się doczekać. Wyczuwam kolejne 173920 zdjęć :) 

Tyle na dzisiaj. Dodam jeszcze kilka zdjęć. Aha, jeszcze jedno. W najbliższym czasie na blogu pojawi się notka specjalna. Tak więc czekajcie :P
Papapap :*



























18 komentarzy:

  1. piękne piękne zdjęcia ! uwielbiam zimę w obiektywie ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. życzę Ci w takim razie udanych ferii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pytałaś się mnie o wspólną obserwację - ja już obserwuję i liczę na uczciwy rewanż :)
    Mój blog ♥Zapraszam♥

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia, uwielbiam zimę <3
    powodzenia w konkursie! :D
    obserwuję ♥
    http://michalinastaniec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia :) Obserwuję i liczę na rewanż
    http://art-of-the-raiinbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. oo tez mam ta herbate, jest przepyszna :) pozdrawiam :*

    modowy-zawrot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia. Powodzenia :)
    Pozdrawiam

    http://totalniementalna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie zimowe zdjęcia :)

    Pozdrawiam gorąco i zachęcam do zaglądania na mojego nowego bloga http://shslove.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia! ; ) Życzę powodzenia w konkursie i udanych ferii! : )
    Zapraszam w wolnej chwili robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  10. yes I follow you on gfc, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. super blog-obserwuję i zapraszam do siebie

    http://krainakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne zdjęcia ;) życze powodzenia ;)
    Poklikasz u mnie w poście? Bardzo mi na tym zależy
    Obserwuje i zapraszam
    http://jtere.blogspot.com/2015/02/romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam herbatę Peach Mango ♥
    Udanego wyjazdu do Zakopanego :) ( trochę późno napisane :D )
    Zapraszam ---> http://justsayhei.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Prowadzisz naprawdę świetnego tego bloga <3 Fajnie się czyta twoje wpisy =) Z chęcią go zaobserwowałam i będę wpadać częściej =D
    Czy mogłabym liczyć na rewanżyk z twojej strony? <3 Byłabym bardzo wdzięczna, bardzo mi na tym zależy <3
    http://luxwell.blogspot.com/2015/01/long-absence.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post and great blog. Love it. If you will we can follow each other, just let me know, dear, pls? I always fallow back. Kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. cześć, masz bardzo ładny blog i fajnie piszesz posty. Obserwacja za obserwację? Jeśli tak to ty zacznij i i daj znać że moja kolej. :)
    http://blogmoimzyciem.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

~każdy komentarz jest dla mnie motywujący
~obserwacja za obserwację
~odwiedzę waszego bloga jeśli zostawicie link