piątek, 2 stycznia 2015

Szczęśliwego Nowego Roku :D

Chciałabym życzyć wam wszystkim dużo zdrowia, szczęścia i spełnienia marzeń. Niech ten Nowy Rok będzie lepszy od poprzedniego <3


W poprzedniej notce pisałam, że upiekę pewnego torta. Tak też  zrobiłam. Pół dnia siedziałam w kuchni, ale było warto. Ciasto wyszło tak pyszne, że dwa dni i nic po nim nie zostało. :D

W środę miałam jechać na narty. Moje plany legły jednak w gruzach, gdyż śniegu to raczej dużo nie zostało. Niestety :/  
Sylwestra spędziłam w koleżankami. Oglądnęłyśmy film, pośmiałyśmy się, coś tam zjadłyśmy i oczywiście szampan. Dość  hucznie powitałyśmy Nowy Rok ^_^ 

1 stycznia 2015r. - musiałam odespać Sylwestra więc zanim wstałam minęło trochę czasu. Gdy już się ogarnęłam weszłam na Twittera złożyłam urodzinowe życzenia Dawidowi Kwiatkowskiemu. Później rozsiadłam się przed telewizorem i oglądnęłam skoki. Później poczytałam książkę i zaczęłam rysować. Efekt nudy nawet mnie zdziwił ! Resztę wieczoru spędziłam z tabletem w rękach grając w jakieś durne gry heh

W przyszłym tygodniu wybieram się do kina na Annie. Jestem strasznie ciekawa tego filmu. 
12 stycznia mam Konkurs Piosenki Obcojęzycznej, na którym zaprezentuję dwie piosenki- Radioactive i Derniere Danse, które zaśpiewam z gitarą. 

To tyle na dzisiaj. Jutro dodam notkę specjalną. Papapa :*









11 komentarzy:

  1. haha też uwielbiam piec torty ;D
    Będę trzymać kciuki za konkurs,
    uwielbiam piosenkę Derniere Danse ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne :) i mniaaam : )
    ewaarts.blogspot.com - komentarz za komentarz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. łał, świetnie to wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego Nowego Roku. <3
    A tort, aż ślinka cieknie. *_*
    Zapraszam do siebie. <3
    Może wspólna obserwacja? <3
    Daj odpowiedź u mnie.:*
    http://swiatoczamiklary099.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Również szczęśliwego Nowego Roku!
    Obserwuje od dawna ;)
    http://mojswiatjestnaprawdepokrecony-liw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie to wygląda :) B.dobry blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, super Ci wyszedł ten tort! :D
    może opublikujesz przepis? :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie abym mogła się odwdzięczyć! :) SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU :) ♥MÓJ BLOG♥->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post o blog ;) Obserwuję ;) I zapraszam w wolnej chwili >>http://klaudusiadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wygląda ten tort <3
    A tak wgl to rewelacyjny blog <3
    A to jest mój blog:
    http://poloness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny tort <3 Obserwuje

    http://life-andstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

~każdy komentarz jest dla mnie motywujący
~obserwacja za obserwację
~odwiedzę waszego bloga jeśli zostawicie link