piątek, 26 grudnia 2014

Some facts about me


Dzisiaj coś z innej beczki. Przedstawię wam kilka faktów o sobie, ale najpierw:

  


Lubię-  długo spać,chodzić na zakupy

Nie lubię- chamstwa, fizyki

Kocham- śpiewać, swoich bliskich i znajomych

Szanuje- poglądy innych ludzi

Nienawidzę- fałszu, szpinaku

Pragnę- poznać kilku moich faworytów i spełnić wszystkie swoje marzenia

Gardzę- wścipskimi ludźmi

Piję- Frugoo ^-^

Palę- w kominku

Uwielbiam- czytać książki,

Potrzebuje- trochę pieniędzy

Nie mam- ochoty na powrót do szkoły

Mam nadzieję, że- coraz częściej będę na blogu :)

Słucham- Big Time Rush <3

Nie przepadam- za niektórymi programami w TV

Śmieję się gdy-razem ze znajomymi znowu coś wymyślimy i gdy oglądam Trudne sprawy :D



To tyle na dzisiaj. Udanego dnia ! Papapa <3


13 komentarzy:

  1. Też słucham BTR !!! <333
    Obserwujemy ? - ja już :)
    http://victoria-vicctoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie mam ochoty na powrót do szkoły :)
    robotkidreamer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super,zwięźle i na temat :) Obserwuje :)
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fizykę bardzo lubiłam, do tego stopnia, że wybrałam ten przedmiot na maturze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy post ;)
    obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy post :D Bardzo fajny pomysl :D
    Obserwujemy? Czekam na odp. u mnie :D
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję , bo fajnie tu :P

    http://niecodziennak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne ! ;D
    bajeerancko.blogspot.com - Zapraszam na rozdanie ; D

    OdpowiedzUsuń

~każdy komentarz jest dla mnie motywujący
~obserwacja za obserwację
~odwiedzę waszego bloga jeśli zostawicie link