piątek, 20 czerwca 2014

Books ;)

Heej! Co u was slychac? U mnie jakos leci ;) W dzisiejszej notce chcialabym polecic wam serie naprawde swietnych ksiazek,ktore zawladnely moim sercem jakis czas temu.


Jako tako nie jestem zwolenniczka czytania ksiazek,ale zdaza sie,ze nawet ja cos przeczytam. A mianowicie chodzi mi o SAGĘ WYBRANI. 
W jej sklad wchodza:

WYBRANI- Świat Allie legł w gruzach. Jej ukochany brat zaginął, a ona została aresztowana – kolejny raz. Rodzice podejmują desperacką decyzję o wysłaniu dziewczyny do elitarnej szkoły z internatem. Akademia Cimmeria nie jest jednak zwyczajną szkołą. Panują tu dziwne zasady, a uczniowie to w większości bogate dzieci wpływowych rodziców. Kiedy jedna z uczennic zostaje zamordowana, Allie zaczyna rozumieć, że Akademia Cimmeria skrywa mroczny sekret. Czy w jego odkryciu pomoże dziewczynie przystojny Sylvain? A może outsider Carter?
Jaką tajemnicę kryje historia rodziny dziewczyny? Kim tak naprawdę jest Allie?

DZIEDZICTWO - Autorka odkryje przed nami kolejne sekrety. Poznamy odpowiedzi na nurtujące nas pytania z poprzedniej części. Czy Allie uda się rozwiązać tajemnicę jej życia? Czy uda jej się rozwiązać zagadkę Nocnej Szkoły? Czy w akademii Cimmerii działa tajemniczy szpieg? Czy Nathaniel szykuje kolejny atak?

ZAGROŻENI-  Akademia Cimmeria stała się dla Allie czymś więcej niż szkołą – była jej schronieniem. Jednak grupa ludzi powiązanych z rodziną dziewczyny próbuje zniszczyć wszystko to, co dla Allie ważne. Co gorsza, ktoś blisko związany z uczniami Cimmerii dopuścił się zdrady i wszystkich opanowuje paranoja. W obawie przed atakiem Nathaniela wybuchają wewnętrzne walki.
Jednak to nie uderzenia z zewnątrz należy się obawiać...







Ostatnio bardzo wciagnely mnie IGRZYSKA ŚMIERCI. Cala trylogia - Igrzyska Smierci, W Pierscieniu Ognia i Kosoglos- zawladnela mna. Nie minal tydzien a przeczytalam je wszystkie. Do tej pory zyje wydarzeniami z areny 74 i 75 Glodowych Igrzysk oraz niesamowitego szturmu na Kapitol.

IGRZYSKA ŚMIERCI-  Czy zdołałbyś przetrwać w dziczy, zdany na własne siły, gdyby wszyscy dookoła próbowali wykończyć cię za wszelką cenę?
Na ruinach dawnej Ameryki Północnej rozciąga się państwo Panem, z imponującym Kapitolem otoczonym przez dwanaście dystryktów. Okrutne władze stolicy zmuszają podległe sobie rejony do składania upiornej daniny. Raz w roku każdy dystrykt musi dostarczyć chłopca i dziewczynę między dwunastym a osiemnastym rokiem życia, by wzięli udział w Głodowych Igrzyskach, turnieju na śmierć i życie, transmitowanym na żywo przez telewizję. Bohaterką, a jednocześnie narratorką książki jest szesnastoletnia Katniss Everdeen, która mieszka z matką i młodszą siostrą w jednym z najbiedniejszych dystryktów nowego państwa. Katniss po śmierci ojca jest głową rodziny – musi troszczyć się, by zapewnić byt młodszej siostrze i chorej matce, a to prawdziwa walka o przetrwanie... Jest to nowe wydanie w okładce z akcentem filmowym zbiegające się z ekranizacją I części trylogii.

W PIERŚCIENIU OGNIA- To drugi tom trylogii o państwie Panem, gdzie co roku odbywają się emitowane przez telewizję krwawe Głodowe Igrzyska. Uczestniczą w nich nastolatki z każdego z trzynastu dystryktów. Zwycięzca igrzysk może być tylko jeden.
W tej części Katniss i Peeta odbywają obowiązkowe Tournée Zwycięzców, kiedy dowiadują się o fali zamieszek, do których przyczynił się ich zuchwały czyn.
W tle trwają przygotowania do rocznicowych, 75. igrzysk, które przyniosą wyjątkowo zaskakujący obrót spraw... Bo Kapitol jest zły. I Kapitol pragnie zemsty!

KOSOGŁOS-  Katniss Everdeen wraz z matką i siostrą mieszka w Trzynastce – legendarnym podziemnym dystrykcie, który wbrew kłamliwej propagandzie Kapitolu przetrwał, a co więcej, szykuje się do rozprawy z dyktatorską władzą. Katniss mimo początkowej niechęci, wykończona  psychicznie i fizycznie ciężkimi przeżyciami na arenie, zgadza się zostać Kosogłosem – symbolem oporu przeciw kapitolińskiemu tyranowi





Wczoraj w 5 godzin pochlonelam ZAZDROŚĆ . Dziwne rzeczy dzieją się w uroczym miasteczku Port Gamble w stanie Washington. Nastoletnia Katelyn zostaje znaleziona martwa w wannie. Czy to był nieszczęśliwy wypadek czy samobójstwo? A może doszło do morderstwa? Kto jest winny? Mieszkańcy miasteczka są do głębi wstrząśnięci. Niezadowolone z oficjalnych ustaleń, piętnastoletnie bliźniaczki Hayley i Taylor postanawiają na własną rękę odkryć prawdę o śmierci koleżanki z klasy. W trakcie swego samozwańczego śledztwa odkrywają prawdę, która jest znacznie bardziej niepokojąca, niż mogły sobie wyobrażać, i która rzuca światło na inny sekret – tajemnicę z przeszłości, o której nawet one nie mają pojęcia.

 

 

Polecam wam te ksiazki. Naprawde sa warte przeczytania. Mysle,ze zainteresujecie sie przynajmniej jedna z nich. Papapapa :*

A na koniec standardowo piosenka --> :D 

sobota, 7 czerwca 2014

BEST DAYS EVER i wiele innych ;*

31.06.2014r.- razem z pięcioma koleżankami pojechałyśmy do Rzeszowa. Z jakiego powodu? KONCERT KWIATA!!! <3 Podroz pociagiem z samego rana, wyczekiwanie pod Wejsciem na skwer Millenium. Bylo warto,bo koncert byl niesamowity.









Najgorsze bylo to,ze stalysmy pol metra od niego,gdy rozdawal autografy, a Pilewicz powiedzial,ze musza juz jechac ;'(
Wrazenia jednak pozostana na zawsze,a ja czekam na kolejny koncert.


3.06.2014r.-opowiem w skrocie,bo szczegolow nie chcecie znac hahah- rodzice zalatwili mi oboz muzyczny z DAWIDEM KWIATKOWSKIM!!! Jestem tak szczesliwa,ze bede mogla ''rozwijac'' swoje pasje pod jego okiem przez prawie dwa tygodnie :') Wyjezdzam 17.08, a wracam 28.08. To beda niezapomniane wakacje. Oprocz tego jade jeszcze w gory i nad morze :D



6.06.2014r.- zaraz po szkole muzycznej mialam sie spotkac z kolezankami. 17.30-cala ekipa zebrala sie pod szkola i poszlismy sie przejsc. Najpierw posiedzielismy w parku < jedzac czarne lulki ;3 > Pozniej pizza, park itp,itd.Tyle przypalow :D I tak do domu wrocilismy o 23,bo jeszcze z dwie godziny rozmawialismy.

Skoro tyle wydarzylo sie juz teraz, to boje sie co bedzie pozniej! hehehehe


A oprocz tego,to musze sie wam pochwalic,ze zaczelam pisac ksiazke. Kiedys opowiem Wam cos wiecej o niej :P

Szykuje notke specjalna,ktora byc moze na dniach bedzie na blogu,jednak niczego nie obiecuje.


podlinkuje wam swietna piosenke <3
Narazie sie z wami zegnam ;3 A na koniec polecam wam swietna piosenke ----> KLIK
~każdy komentarz jest dla mnie motywujący
~obserwacja za obserwację
~odwiedzę waszego bloga jeśli zostawicie link