sobota, 21 grudnia 2013

Lodowe Rzeźby :D

Hej hej! Co u was słychac? Jak sie ciesze,ze jak na ten rok juz koniec szkoly :D Sorry,ze dlugo mnie tu nie bylo,ale mam tyle nauki,ze sama nie wyrabiam.Jednak wrocilam i chce wam cos pokazac!


Dzisiaj u nas w miescie jest pokaz artystyczny,a mianowicie chodzi mi o RZEZBIENIE W LODZIE. Byłam na rynku przed 11 wiec wszystkich rzezb nie ujzalam,jednak dwie tag. Szczerze,to bylam pod wrazeniem ich roboty.Tyle pracy i precyzji wlozyli w to ''autorzy'' ,ze naleza im sie wielkie brawa.





To juz koniec na dzis,ale prawdopodobnie we wtorek  zaskocze was NIESPODZIANKĄ !!!

Papapapapap :*


WESOŁYCH ŚWIĄT I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!



Zapraszam do komentowania! xD

1 komentarz:

  1. Świetne rzeźby! Ja wczoraj sie prawie nie ruszałam z domu, ale jutro idę na lodowisko ;) Super blog <3
    P.S. Zrobisz może jakieś DIY?

    http://mypiontofview17.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

~każdy komentarz jest dla mnie motywujący
~obserwacja za obserwację
~odwiedzę waszego bloga jeśli zostawicie link