sobota, 21 grudnia 2013

Lodowe Rzeźby :D

Hej hej! Co u was słychac? Jak sie ciesze,ze jak na ten rok juz koniec szkoly :D Sorry,ze dlugo mnie tu nie bylo,ale mam tyle nauki,ze sama nie wyrabiam.Jednak wrocilam i chce wam cos pokazac!


Dzisiaj u nas w miescie jest pokaz artystyczny,a mianowicie chodzi mi o RZEZBIENIE W LODZIE. Byłam na rynku przed 11 wiec wszystkich rzezb nie ujzalam,jednak dwie tag. Szczerze,to bylam pod wrazeniem ich roboty.Tyle pracy i precyzji wlozyli w to ''autorzy'' ,ze naleza im sie wielkie brawa.





To juz koniec na dzis,ale prawdopodobnie we wtorek  zaskocze was NIESPODZIANKĄ !!!

Papapapapap :*


WESOŁYCH ŚWIĄT I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!



Zapraszam do komentowania! xD

czwartek, 21 listopada 2013

Co jest (było) na topie, czyli moda 2013 ;)



 Tak na poczatek chce sie z wami przywitac. HEEEJ! *o* Jak wam minal tydzien? Mi nawet spoko. Zawody z siatkowki,kilka 5 za kartkowki,ale piatek mnie dobil. Byc moze wiecie o co chodzi. W piatek tydzien temu wyemitowano ostatni odcinek Big Time Rush :'( Wylalam morze lez w domu. Na szczescie zespol trwac bedzie dalej.<wstawic zdjecie BTR>












Można powiedzieć,że  w roku 2013 dużo się zmieniło. Kolorystyka, styl. A mianowicie te notke chce poświęcić modzie.







 Za jedne z najmodniejszych w tym roku kolorów uważa się kolory neonowe. Jaskrawy roz,niebieski , żółty ,zielony, fioletowy i pomarańczowy zawładnely światem. <heheh> Mozna powiedziec, ze pasuja one do ludzi szalonych i rozkreconych. Jednakze moga ubierac je nawet jako dodatki osoby spokojne.Ludzie szukają na sklepowych półkach ubrań w owych kolorach. Jednak nie powstały tylko ubrania- różnorodne gadżety do telefonów, biżuteria i inne akcesoria.


        


Popularne byly również kolory pastelowe.  To blade ubarwienie zachwyciło zakupoholikow. Te kolory pasują do ludzi spokojnych i ułożonych. Oczywiście nikt nikomu nie zabroni ubierać takich ubrań bądź stosować dodatków w tych kolorach.
 




Modne byly rowniez norweskie wzor.
   
Niezapominajmy rowniez o innych modnych ciuszkach i dodatkach *o*

     






To tyle na dzis. Przy okazji wolnego czasu napisze kolejny wpis. Życze przyjemnego konca tygodnia i zachecam do komentowania! :*
~każdy komentarz jest dla mnie motywujący
~obserwacja za obserwację
~odwiedzę waszego bloga jeśli zostawicie link